REJESTRACJA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY
jest możliwa:
  1. za pośrednictwem formularza elektronicznego, dostępnego na stronie www.praca.gov.pl
 
Również Poczta Polska informuje, że na platformie Envelo można założyć Profil Zaufany. Więcej informacji na stronie: https://www.envelo.pl/profil-zaufany-epuap/
 
Termin i godzina stawienia się w urzędzie, które generuje system, ze względu na brak bezpośredniej obsługi w urzędzie NIE OBOWIĄZUJE. Szczegóły dotyczące rejestracji pracownik ustali telefonicznie.
 
  1. poprzez DOKŁADNE wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji i złożenie niezbędnych podpisów
Do wniosku należy:
Dokumenty, takie jak:
zachowaj dla siebie.

 
Wniosek oraz niezbędne dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu lub w siedzibie PUP (HOL WEJŚCIA A i B).
 
Osoba, która była zatrudniona za granicą u pracodawcy zagranicznego, wypełnia dodatkowo załączone na stronie urzędu wnioski.
 
Przed wydaniem decyzji w sprawie przyznania statusu osoby bezrobotnej i/lub przyznania prawa do zasiłku Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie.
 
Dokumenty potrzebne do rejestracji