jest możliwa:
- za pośrednictwem formularza elektronicznego, dostępnego na stronie www.praca.gov.pl
- w przypadku posiadania profilu zaufanego E-PUAP lub podpisu elektronicznego można dokonać pełnej rejestracji przez portal: praca.gov.pl
- Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym.
Również Poczta Polska informuje, że na platformie Envelo można założyć Profil Zaufany. Więcej informacji na stronie: https://www.envelo.pl/profil-zaufany-epuap/
- poprzez dokonanie zgłoszenia do rejestracji na stronie www.praca.gov.pl
Termin i godzina stawienia się w urzędzie, które generuje system, ze względu na brak bezpośredniej obsługi w urzędzie NIE OBOWIĄZUJE. Szczegóły dotyczące rejestracji pracownik ustali telefonicznie.
- poprzez DOKŁADNE wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji i złożenie niezbędnych podpisów
Do wniosku należy:
- dołączyć kserokopie dokumentów wymaganych do rejestracji,
- koniecznie podać numer telefonu kontaktowego,
- po zapoznaniu się z Informacją o przysługujących prawach i obowiązkach dla osób rejestrujących się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lesznie, podpisać ją i załączyć.
Dokumenty, takie jak:
- klauzula informacyjna dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
- informacja o formach pomocy określonych w ustawie
zachowaj dla siebie.
Wniosek oraz niezbędne dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu lub w siedzibie PUP (HOL WEJŚCIA A i B).
Osoba, która była zatrudniona za granicą u pracodawcy zagranicznego, wypełnia dodatkowo załączone na stronie urzędu wnioski.
Przed wydaniem decyzji w sprawie przyznania statusu osoby bezrobotnej i/lub przyznania prawa do zasiłku Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie.