REJESTRACJA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY

 

Dostępne sposoby rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lesznie:

  1. rejestracja elektroniczna bez konieczności osobistego zgłaszania się do tut. Urzędu, jeżeli posiadasz profil zaufany ePUAP lub podpis elektroniczny kwalifikowany   
Status osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy nabywa się po spełnieniu warunków ustawowych, z dniem złożenia wniosku za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, po załączeniu do wniosku zeskanowanych dokumentów i opatrzeniu – jednym z dwóch bezpiecznych podpisów: podpis kwalifikowany lub profil zaufany.

UWAGA!
Osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu. Szczegółowe informacje: https://pz.gov.pl/. Również Poczta Polska informuje, że na platformie Envelo także można założyć Profil Zaufany. Więcej informacji na stronie: https://www.envelo.pl/profil-zaufany-epuap/.
 
  1. jeżeli nie posiadasz profilu zaufanego ePUAP lub podpisu elektronicznego – możesz umówić się na wizytę w celu dokonania rejestracji na stronie www.praca.gov.pl
 
  1. rejestracja osobista w siedzibie PUP wyłącznie po wypełnieniu „Wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna/poszukująca pracy" - do pobrania w załączniku lub w WEJŚCIU B do Urzędu.
UWAGA !!!
 
W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji, prosimy o kontakt e-mailowy pole@praca.gov.pl lub telefoniczny 65 529 81 87.

 

Zachęcamy do korzystania z usług elektronicznych Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie


Zapoznaj się z:  
Dokumenty potrzebne do rejestracji
 
 <ostatnia aktualizacja: 05.01.2022>