REJESTRACJA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY

Print Drukuj
REJESTRACJA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY
jest możliwa:
  1. za pośrednictwem formularza elektronicznego, dostępnego na stronie www.praca.gov.pl
  • w przypadku posiadania profilu zaufanego E-PUAP lub podpisu elektronicznego można dokonać pełnej rejestracji przez portal: praca.gov.pl
 
  • Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w  punkcie potwierdzającym.   
Również Poczta Polska informuje, że na platformie Envelo można założyć Profil Zaufany. Więcej informacji na stronie: https://www.envelo.pl/profil-zaufany-epuap/
 
Termin i godzina stawienia się w urzędzie, które generuje system, ze względu na brak bezpośredniej obsługi w urzędzie NIE OBOWIĄZUJE. Szczegóły dotyczące rejestracji pracownik ustali telefonicznie.
 
  1. poprzez DOKŁADNE wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji i złożenie niezbędnych podpisów
Do wniosku należy:
  • dołączyć kserokopie dokumentów wymaganych do rejestracji,
  • koniecznie podać numer telefonu kontaktowego,
  • po zapoznaniu się z Informacją o przysługujących prawach i obowiązkach dla osób rejestrujących się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lesznie, podpisać ją i załączyć.
Dokumenty, takie jak:
  • klauzula informacyjna dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
  • informacja o formach pomocy określonych w ustawie
zachowaj dla siebie.

 
Wniosek oraz niezbędne dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu lub w siedzibie PUP (HOL WEJŚCIA A i B).
 
Osoba, która była zatrudniona za granicą u pracodawcy zagranicznego, wypełnia dodatkowo załączone na stronie urzędu wnioski.
 
Przed wydaniem decyzji w sprawie przyznania statusu osoby bezrobotnej i/lub przyznania prawa do zasiłku Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie.
   
Informacje o publikacji dokumentu