Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Wnioski przyjmowane będą od dnia 08.09.2025 r. do dnia 09.09.2025 z możliwością wcześniejszego zamknięcia naboru, w przypadku wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel (liczy się data oraz godzina wpływu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie, ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo).

Wnioski realizowane będą w ramach programu: „ Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z niskimi kwalifikacjami ( nieposiadających świadectwa dojrzałości) lub bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych”.

Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Maksymalna wysokość środków, o jakie można się ubiegać nie może przekroczyć 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.

Druki do pobrania znajdują się w siedzibie urzędu (w punkcie informacji, parter Urzędu) oraz na stronie internetowej urzędu pod adresem: https://mragowo.praca.gov.pl/ zakładka „Pracodawcy i przedsiębiorcy".


Wypełnione i kompletne wnioski należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem od kogo i w jakiej sprawie w sekretariacie (pok. 10) w siedzibie Powiatoweg Urzędu Pracy w Mrągowie przy ul. Kopernika 1 lub za pośrednictwem operatora pocztowego.

O sposobie rozpatrzenia wniosku Wnioskodawca zostanie poinformowany pisemnie w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku.

Przypominamy!
 

Wypłata refundacji wydatków poniesionych na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego nie będzie dokonana w przypadku środków wydatkowanych na:

  • wysyłkę, transport, przygotowanie, pakowanie,
  • części zamienne, eksploatacyjne z wyłączeniem elementów startowych,
  • oświetlenie z wyłączeniem oświetlenia specjalistycznego,
  • towar handlowy,
  • reklamę,
  • wynagrodzenia pracowników i pochodnych od wynagrodzenia składek ZUS,
  • wycenę rzeczoznawcy majątkowego,
  • opłaty eksploatacyjne (czynsz, dzierżawa, prąd, woda, telefon, paliwo itp.), opłaty administracyjne,
  • podłączenia wszelkich mediów (np. linii telefonicznych, Internetu) oraz koszty abonamentów,
  • montaż i/lub uruchomienie stanowiska pracy,
  • klimatyzację, alarm,
  • raty leasingowe maszyn, pojazdów i urządzeń,
  • budowę, modernizację lub adaptację lokali i budynków,
  • zakup lub dzierżawę wieczystej nieruchomości,
  • szkolenia osób bezrobotnych kierowanych na wyposażone lub doposażone stanowisko pracy;
  • odzież ochronną wynikającą z przepisów BHP,
  •  gwarancje,
  • telefon komórkowy,
  • zakup kasy fiskalnej.

 
Wnioski wypełnione nieczytelnie, podpisane przez nieupoważnioną osobę, nie zawierające pełnej informacji wskazanej we wniosku, nie zawierające kompletu załączników bądź złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 
Bliższe informacje uzyskać można w Powiatowym Urzędzie Pracy pod numerem telefonu

89 743 35 08
 

 

Załączniki

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lipca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
adres: ul. Kopernika 1
11-700 Mrągowo
telefon: (089) 743-35-00
fax: (089) 743-35-01
e-mail:

sekretariat@mragowo.praca.gov.pl

NIP: 742-18-92-258
REGON: 510928718

 

Filia Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie w Mikołajkach
adres: Filia w Mikołajkach
11-730 Mikołajki,
ul. Kolejowa 6
telefon:

(089) 743 35 31
(089) 743 35 32

e-mail:

filia_mikolajki@mragowo.praca.gov.pl